perjantai 8. huhtikuuta 2016

Tessu tykkää opiskella



Olen ollut pienestä pitäen utelias ja kovin tiedonhaluinen. Olin opiskellut koulussa monenlaisia asioita, mutta sitten eräänä päivänä löysin tieni Manillaan. Manilla oli täynnä kulttuuria ja historiaa. Sieltä löytyi myös ovi, jonka takana oli opiskelutiloja. Sieltä löysin paikan jossa viihdyin. 

Olen osallistunut monenlaisille kursseille ja moniin tapahtumiin. ”Minä ja hiiri” oli hauska kurssi. Siinä opeteltiin käyttämään tietokonetta. Se oli minulle ihan uutta. Hyvin opiskelu sujui sen jälkeen, kun uskalsin painaa niitä nappuloita. Opettaja vannoi minulle, ettei se siitä räjähdä. Hieman huumoria mukana.

Nyt osaan ottaa digikuvia ja käsitellä niitä nettiin sopiviksi. Osaan leikata kuvasta ylimääräiset pois. Se ei käykään oikeilla saksilla vaikka siihenkin työkalu tarvitaan. Se on virtuaalityökalu. Jos ette tiedä, niin menkää kurssille.

Vieraita kieliä olen opiskellut Turun Opintojärjestössä useitakin. Viroa, ei kun eestinkieltä, englantia ja espanjaa. ¿Cómo está? Siihen kuuluu vastata Muy bien, gracias. Olisitko sinä osannut? Hassua, että espanjalaiset laittavat kysymysmerkin ja vielä väärinpäin kysymyksen alkuun.

Seuraavaksi olen päättänyt mennä opettelemaan Ukulelen soittoa. Se on sellainen pieni kitara. En ole koskaan soittanut mitään ja ajattelin, että pieneen mahtuu vähemmän virheitä. ;)





1 kommentti:

seijairmeli kirjoitti...

Jokos olet Tessu oppinut soittamaan jonkin kivan kappaleen? Voisit esitellä taitojasi joissain tapahtumissa.